Librărescu.ro

Navighează printre pagini, descoperă comori

Librărescu - versiunea 1.45

Librărescu.ro – versiunea 1.45.1

Săptămâna 11 – 17 Martie se încheie. A fost o săptămână productivă așa și așa.Am pornit cu gândul de a completa numărul de oferte pe site. Cea mai mare parte a timpului, am reușit să ne ocupăm de acest aspect. Dar, pe la jumătatea săptămânii, Google ne-a avertizat despre câteva probleme de performanță așa că a trebuit să petrecem ceva timp să remediem dintre aceste probleme.

Să le luăm pe rând:

Trei parteneri noi și oferte noi de la eMag

Suntem acum conectați cu 17 librării, numărul de produse a ajuns foarte aproape de 1 milion iar numărul de oferte a depășit 2 milioane.


Compania de librării București

  • CLB.ro – peste 20.000 de oferte prezente acum pe Librărescu.ro

Cel mai longeviv brand prezent pe piața românească de retail de carte, cu 70 de ani de activitate continuă și cu clienți din trei generatii: bunci, părinți și copii.

Compania de Librării București înseamnă mai mult decât tradiție, înseamnă diversitate și adaptare permanentă la nevoile și așteptările clientului. Astfel, am ajuns azi la un portofoliu de 65 000 de articole și o gamă variată de produse care completează în mod armonios oferta de carte cu cadouri deosebite, instrumente de scris, decorațiuni, jucării, genți, papetărie, cosmetice, ceai sau cafea.


Editura For You

Editura For You a adus publicului român o selecție internațională de cărți de dezvoltare personală și cărți spirituale, împreună cu titluri din domenii ca psihologie, istorie, știință, vindecare alternativă și nu numai.


Bookcity.ro

Bookcity.ro este un magazinul care lumineaza si relaxeaza mintea. La propriu ! Suntem pe piata din Romania din 1991, iar pe langa magazinul online avem si 5 magazine/librarii fizice in Brasov, Timisoara, Mures si Galati. Ne dorim ca BookCity sa fie locul de intalnire al pasionatilor de lectura si cunoastere prin carti, ceai, filme, jocuri si alte mici detalii care iti fac ziua mai frumoasa. Bookcity.ro este prietenul de nadejde atunci cand cauti cadoul potrivit pentru cel mai bun prieten, pentru Secret Santa, pentru cei din familie sau chiar si pentru seful morocanos.

10 articole noi pe blog

„Caraval” – Stephanie Garber – O recenzie scrisă cu suflet de Ana și ilustrată foarte frumos de către Vaia.

Știați că primele librării din lume sunt în Europa? – Alina continuă seria Știați că cu un articol ce conține câteva curiozități despre cele mai vechi librării din lume.

Cărți ecranizate – O încercare de a răspunde la o întrebare clasică: cartea sau filmul? Răspunsul corect este probabil: Ambele.

Actualizări ce țin de performanță

Vă spuneam de avertismentul pe care l-am primit de la Google. Acesta făcea referire la CLS – Cumulative Layout Shift. Problema cu care ne-am confruntat este legată de faptul că pagina pe care afișăm detaliile produselor este aceeași și pentru dispozitive mobile și pentru monitoare mai mari. Iar pentru ca această pagină să arate decent, a fost nevoie de niște artificii și de re-aranjarea elementelor din pagină în funcție de dimensiunea ecranului.

Pentru a remedia problema, am încercat următoarele lucruri:

  • am schimbat designul paginii astfel încât ordinea elementelor din pagină să fie aceeași independent de dispozitiv
  • am eliminat toate stilurile CSS care nu erau folosite (încărcarea și parsarea acestora dădea treabă browserului în loc să se ocupe de desenarea conținutului)
  • detaliile despre cele mai accesate produse sunt acum ținute într-un cache astfel încât acestea să fie servite mai rapid

A funcționat, a meritat. Răspunsul este în raportul de mai jos:

Performance Badge
Performance Metrics

Mai multe informații în rapoarte

Este foarte important pentru noi să înțelegem cum anume este folosit site-ul nostru. Știind ce cărți sunt căutate, ce categorii prezintă interes, câți oameni dau click pe produsele recomandate și alte câteva asemenea metrici, putem lua decizii pentru ne perfecționa. Pentru a aduna aceste statistici, folosim o unealtă numită Google Analytics. În această săptămână am adăugat alte trei măsurători: numărul de vizitatori care dau click pe „Mai multe oferte …”, câți citesc întreaga descriere a cărților și câți dau click pe butoanele care redirectează spre site-urile partenerilot noștri.

Ce urmează

Promisiunea noastră este să vă ajutăm să găsiți cele mai bune oferte pentru cărți, așa că, în continuare, principala preocupare va fi integrarea partenerilor. Pe lângă asta, am început dezvoltarea acelui nou serviciu despre care spuneam și în postarea anterioară. Ținta este să începem testarea la sfârșitul acestei luni.

Bineînțeles, vom continua și activitatea pe blog, subiectul pincipal va rămâne și săptămâna viitoare: „Cartea sau filmul?”

P.S.: Am rugat-o pe Vaia să ilustreze acest articol cu o imagine. În caz că vă întrebați și voi, ca și mine, răspunsul a fost:
Am ilustrat într-un mod minimalist această săptămână, cu progresele și obstacolele ei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Favorite
Cele mai populare